Technická podpora
Pro všechny dodávané produkty zajišťujeme komplexní technickou podporu od instalace, údržby, upgrade, přes tvorbu či úpravu reportů a skriptů až po rozsáhlé zakázkové úpravy software dle specifických požadavků zákazníka.
ARIS HelpDesk
Pro produkty procesní platformy ARIS je všem zákazníkům s platnou servisní smlouvou k dispozici HelpDesk. Podmínky poskytování služeb HelpDesku (SLA) jsou vždy součástí servisní smlouvy.
Váš kontakt:
Instalace
Nasazení jakéhokoliv software, procesní nástroje nevyjímaje, může ve velké a komplexní organizaci přinášet vašemu IT určitá úskalí. Využijte našich zkušeností s rozsáhlými implementacemi, abyste si zajistili optimální výkonnost a škálovatelnost vaší moderní IT infrastruktury tak, aby poskytovala spolehlivou softwarovou podporu i pro procesní řízení.
Upgrade
S každou novou verzí získáváte nové funkcionality a vylepšení, které představují přidanou konkurenční hodnotu pro vaše podnikání. Aktualizační a migrační služby vám pomohou udržet vaše softwarové nástroje vždy aktuální a zhodnocují tak vaši počáteční investici. Zároveň nám pravidelná aktualizace umožňuje zajistit vám servisní podporu, jež je smluvně garantována pouze pro aktuální verze příslušných softwarových produktů.
Výstupní sestavy
Pokročilé funkcionality pro reporting umožňují v procesních nástrojích generovat nespočet standardně dodávaných sestav, např. procesní příručky, organigramy, atp. Tyto sestavy lze upravovat nebo si vytvářet zcela nové. Pomůžeme vám zanalyzovat, nadefinovat a zavést takové reporty, které pro vás budou nejlépe využitelné a efektivní.
Zakázkové úpravy
Typické zakázkové práce drobného rozsahu souvisejí často s integrací procesních informací do vašeho publikačního systému a jejich vizuálnímu sladění s designem vašich intranetových stránek (barvy, logo, atp.). Vhodnou implementací adresářových služeb LDAP podpoříme snadnou a transparentní administraci libovolného počtu uživatelů, čímž zajistíme, že vaše procesy budou velmi snadno dostupné pro kohokoli.
Váš kontakt:
Datová integrace
V organizaci často existuje celá řada procesních dat, jako například data spravovaná v databázi informačního systému nebo uložená v různých souborech a dokumentech. Pomůžeme vám napojit a synchronizovat zdroje procesních dat s procesními modely a eliminovat tak duplicity a nadbytečnou ruční správu dat.
Postaráme se také, aby jednou nastavená datová integrace byla funkční i po případných následných změnách v rámci vaší ICT infrastruktury. Např. po výměně či upgrade dotčených systémů, aj.
Váš kontakt: