Základním pilířem, na kterém stojí společnost IDS Advisory, jsou lidé a jejich know-how v oblasti procesního poradenství a ICT technologií. Členové našeho týmu jsou konzultanti s dlouholetou praxí a zkušenostmi z mnoha desítek úspěšných projektů v České republice i v zahraničí. Vedle vlastního týmu spolupracujeme také s řadou špičkových profesionálů z řad našich partnerů.
Lidé
Vilém Umlauf pracuje na pozici BPM (Business Process Management) konzultanta a certifikovaného ARIS profesionála již od roku 2000. Využívá přitom rozsáhlých praktických zkušeností především ze strojírenského odvětví, získaných během své předchozí 12-ti leté praxe ve firmách 1. Brněnská strojírna, Asea Brown Boveri (ABB) a ALSTOM. Má za sebou velkou řadu úspěšných projektů nejen v komerčním sektoru, ale i ve státní správě.
Specializuje se zejména na implementaci systémů řízení a zlepšování kvality podle standardů ISO, dále pak na transformaci a optimalizaci procesů, provádění vnitřních auditů a zavádění controllingových systémů řízení.
Kromě práce na projektech se Vilém podílí i na vzdělávání a koučování specialistů v oblasti implementace integrovaných systémů řízení se zaměřením na řízení kvality, procesní a projektové řízení, řízení inovací, strategií, rizik a kontinuity podnikání.
V roli certifikovaného pověřence ochrany osobních údajů
(DPO - Data Protection Officer) pomáhá organizacím zajistit shodu s plněním požadavků Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
Dlouhodobě působí jako lektor při školení procesních nástrojů ARIS. Přednáší na řadě českých univerzit.
Zdeněk Kocourek pracuje na pozici BPM (Business Process Management) konzultanta od roku 2003. Propojení byznys procesů, strategie a ICT technologií jej postupně nasměrovalo k podnikové architektuře (EA - Enterprise Architecture). Při implementaci procesního řízení aplikuje tento komplexní přístup s využitím ověřených metodik, se znalostí mezinárodně uznávaných frameworků (TOGAF, ArchiMate, Zachman, ITIL,..) a s podporou nástrojů procesní platformy ARIS a integrační platformy DataLink.
Odborné kompetence potvrzuje nejen řada certifikací (TOGAF 9 Certified Level, ARIS Certified Professional), ale především dlouholeté zkušenosti z mnoha projektů v mnoha různých odvětvích; např. ve strojírenství, zejména automobilovém průmyslu, ve stavebnictví, utilitách, telekomunikacích, zdravotnictví, státním a veřejném sektoru.
Jeho vysokou profesionalitu a pracovní nasazení ocenilo např. i nejvyšší vedení Generálního ředitelství cel v rámci úspěšné spolupráce na projektu komplexního zavedení procesního řízení a procesní optimalizace v Celní správě České republiky.
Kromě práce na projektech se Zdeněk podílí i na vzdělávání a koučování specialistů v oblasti řízení podnikové architektury (EA – Enterprise Architecture) či v oblasti implementace integrovaných systémů řízení.
Od roku 2009 přednáší na tematicky zaměřených konferencích, seminářích a českých univerzitách.
Robert Vajdík zajišťuje technickou podporu zejména pro produkty procesní platformy ARIS a pro integrační platformu DataLink.
Díky svému předchozímu působení u větších globálních společností IDS Scheer a Software AG (výrobce software ARIS) získal mnoho cenných zkušeností i v zahraničí na řadě mezinárodních projektů. Zde se podílel na realizaci rozsáhlých implementací produktů ARIS a na řešení komplexních instalačních scénářů ARIS serverů.
Byl součástí mezinárodního týmu expertů ARIS, konkrétně kompetenčního centra pro technickou podporu a customizaci „ARIS Risk & Compliance“ - řešení pro řízení rizik.
Nyní se specializuje na instalaci a konfiguraci ARIS serverů a jejich technickou podporu, tvorbu zakázkových skriptů a maker v jazyce Java, customizaci publikačních portálů ARIS Publisher, ARIS Connect či HTML Publisher a technickou podporu integrační platformy DataLink.
Jiří Mareš je procesní konzultant se specializací na automatizované měření, analýzu a optimalizaci procesů (Business Process Performance Management). Už za předešlého působení u globálních společností IDS Scheer a Software AG se díky unikátnímu skloubení technických, konzultačních a manažerských dovedností vypracoval do pozice seniorního konzultanta pro Process Intelligence & Performance Management. Zároveň je jedním z několika mála expertů (celosvětově a jediným v ČR) znalých všech fází implementace řešení Software AG Process Performance Manager (PPM), pro jehož úspěšné nasazení a podporu je zcela nezbytné právě takovéto široké spektrum dovedností a praktických zkušeností.
Strategický dashboarding (např. s pomocí Mashzone), BPM projekty zahrnující i Lean Six Sigma iniciativy, technická a konzultační podpora a vedení komplexních implementací produktů platformy ARIS - také v těchto dalších oblastech poskytuje zákazníkům profesionální služby.
Kromě řady zahraničních zákazníků, oceňují jeho profesionalitu i v tuzemsku. Jedním z mnoha příkladů je ocenění nejvyššího vedení Generálního ředitelství cel, kde byl zodpovědný za implementaci automatizovaného systému měření a analýzy výkonnosti vybraných klíčových procesů a nasazení nástrojů ARIS PPM.
Pavel Gajdůšek je softwarový inženýr s mnohaletými zkušenostmi ve vývoji webových aplikací v Java a .NET.
Je zodpovědný za údržbu a vývoj SW integrační platformy DataLink, jejíž propracovanější koncept úspěšně nahradil předchozí SW řešení HR Link.
Pavel se též významně podílí na zajištění zákaznické podpory, zejména v oblasti ARIS customizací a technické podpory pro produkty DataLink a ARIS.
V rámci zakázkového SW vývoje využívá své více než 13-ti leté zkušenosti SW vývojáře se zapojením procesně orientovaného přístupu s podporou kolegů z konzultačního týmu BPC (Business Process Consulting).
Její kompetence v této oblasti je podpořena znalostí nástrojů ARIS Business Strategy.
Procesní nástroje ARIS nakonec sehrály klíčovou roli v jejím dalším směrování, neboť nyní zajišťuje první úroveň podpory (HelpDesk) pro všechny produkty procesní platformy ARIS, tzn. nejen pro ty, zaměřené na implementaci byznys strategie.